MOVIE TELEVISION

of the new generation

About Us

DESPRE NOI

PREZENTARE IQ MOVIE TELEVISION by MEDIA FILM CENTER ROMANIA

   A fost prima televiziune online privată din România cu denumirea SHOW TIME TV și a rămas în conștiința publicului internațional, drept primul canal TV de filme în colaborare cu Queen Public Television prin care semnalul de difuzare să poată fi recepționat pe rețeaua de cablu Time Warner cable US New York și online. Transmisia a fost sincronizată în două sisteme separate de streaming IPTV și MP4. Marile Companii de producție cinematografică au acceptat susținerea televiziunii deoarece este o Organizație non-profit, iar targetul de difuzare este unic cu caracter educativ în regim non-cost și se adresează cu precădere publicului tânăr și adult, dinamic și adaptabil la o realitate în permanentă schimbare.

   După 5 ani, Media Film Center Romania a revenit cu sistem de difuzare HD în inimile publicului, cu o nouă echipă și cum era firesc, cu o nouă ofertă de filme. Planificarea investiției a pornit de la analizarea concurenței de pe piața audiovizuală. Rezultatele au arătat că oferta celorlalte posturi de televiziune nu răspund tuturor cerințelor și intereselor publicului, lăsând loc pentru inserția cu succes a unei noi oferte. Astfel, timp de un an pregătindu-se revenirea pe piață a televiziunii în format Hight Definition. 

   Departe de a minimaliza importanța și valoarea competitorilor direcți,  Media Film Center Romania a reușit să ocupe nișa lăsată liberă de aceștia, realizând un program care să satisfacă pretențiile și nevoile tinerilor români din întreaga lume. Ca viziune editorială, este un post de televiziune echilibrat, puternic și modern, orientat cu precădere pe producția de divertisment, concerte muzicale, talk show-uri, filme culturale, economice, sportive, de divertisment și documentare. 

     Media Film Center Romania este o investiție privată, care realizează un serviciu public, în spiritul libertății de exprimare, după cele mai exigente reguli jurnalistice și ale bunului simț. Politica editorială a postului se pliază pe nevoile cetățeanului. Ea poate fi definită ca fiind echilibrată și echidistantă.

ECHIPA

   Se bazează în acest moment pe un colectiv cu o experiență de peste 10 ani în audiovizual. Acestei echipe i s-au alăturat jurnaliști tineri, în general studenți din cadrul universităților, respectă întodeauna nevoia de informare nealterată și cunoaștere a publicului telespectator și a atras în echipa sa profesioniștii. Corespondenții nostri au pregătire universitară (cu excepția celor care sunt în perioada studiilor superioare) iar toți jurnaliștii au participat la diferite stagii de pregătire, în vederea completării cunoștințelor în domeniul audiovizual.

PUBLICUL ȚINTĂ

   Se adresează cu predilecție tinerilor și adulților, dar nu sunt neglijate nici persoanele de vârsta a treia. Prin diversitatea de filme prezentate, se îndreaptă către publicul cu un nivel de pregătire mediu și superior, un public larg, cu gusturi variate.

SITUAȚIA ECONOMICĂ

    Deschiderea postului TV a înseamnat o investiție de peste 100.000 de euro, destinată exclusiv pentru activități specfice unui post de televiziune. Echipamentele HD și dotările necesare unui post de televiziune modern depășesc 50.000 de euro.

PREZENTAREA ECHIPEI REDACTIONALE

   Pentru a putea crea o știre, un reportaj, o emisiune este nevoie de cunoașterea departamentelor dintr-o televiziune, caracteristicile fiecărui departament, precum și fiecare meserie în parte. După însușirea cunoștințelor teoretice, se trece la realizarea propriu-zisă a materialului jurnalistic.

Departamentul de PRODUCȚIE – PUBLICITATE

   Departamentul producție - publicitate se ocupă de concepția și realizarea videoclipurilor și a filmelor de prezentare. Echipa lucrează împreună și au realizat până în acest moment producții pentru Discovery Channel, National TV plus, TVR, Federația Română de Oină, Asociația Tomis Antidrog, Teleshopping-ri Realitatea TV, videoclipuri muzicale și concerte. Departamentul de PROGRAME a creat o strategie care se bazează pe necesitățile și nevoia publicului. Grila de programe este realizată a patru ediții săptămânale, transmise 24 de ore din 24. Publicul poate viziona, talk show-uri înregistrate, filme cu caracter cultural, economic, sportiv, emisiuni de divertisment, filme documentare și filme seriale. În afara unui procent rezervat parteneriatelor, producția se desfășoară în cea mai mare parte in-house, iar politica de achiziții de programe este limitată.