Cifoza: cauze, simptome, tratament | CENTROKINETIC

Mușchii rotunjitori, Leave A Comment

Durerea de inimă » Secțiunea: Ghid de sănătate

Abs De ce relaxarea este o practică importantă Forța musculară este, desigur, scopul final al exercițiului; indiferent dacă doriți să construiți masă sau să vă mușchii rotunjitori corpul în formă. Ajută corpul să funcționeze mai bine și menține mușchii noștri funcționând pe măsură ce îmbătrânim. Dar, cu societatea modernă, într-o lume a tehnologiei, așezată în fața unui computer și conducând, putem dezvolta adesea puterea greșită în anumiți mușchi, adăugând doar tensiune cu exercițiul nostru, care s-a dezvoltat în tulburări contemporane.

mușchii rotunjitori

Unele dintre acestea includ spatele computerului, vătămarea tulpinilor repetitive, sciatica și dureri sacroiliace care pot afecta chiar și cei mai musculoși mușchii rotunjitori sănătoși indivizi. Mai ales cu rotunjirea în partea superioară a spatelui, aceasta întinde mușchii din zona respectivă mușchii rotunjitori aduce mușchii din fața corpului și pieptul într-o stare permanent contractată.

Mai exact mușchii noștri trapazius, un mușchi în formă de diamant care se derulează mușchii rotunjitori la baza craniului pe coloana vertebrală și se atașează de anumite puncte de pe vertebre, vertebrele cervicale șapte vertebre și torace 1 până la Originea sa laterală se conectează la omoplat.

Un alt vinovat sunt romboidele.

hpv dna nedir simptomele viermilor provoacă tratament

Acest mușchi este situat între omoplați și este atașat la baza gâtului, C7 și T1-T5 și se atașează și la mușchii rotunjitori interioară a omoplatului. Ce se întâmplă atunci când trapziusul și romboidele devin întinse și rotunjite înainte?

Am sa incep cu cel mai popular, mai eficient si mai greu exercitiu — genuflexiunea. Acesta este exercitiul numarul 1 nu numai in culturism, ci si in multe alte sporturi. Cu ajutorul genuflexiunilor puteti obtine masa musculara, forta, viteza, putere, rezistenta, definire, puteti slabi sau creste in greutate.

Acest lucru nu numai că, așa cum am mai spus, scurtează mușchii pieptului, dar poate provoca pierderea atingerii deplasării depline a mușchilor. Mușchii rotunjitori măsură ce întăriți mușchii, este de asemenea important să-i relaxați activ pentru ca corpul să lucreze împreună pentru a se deplasa corect. Este aproape ca să-ți găsești mușchii unul față de celălalt în timp ce te miști.

Mușchii lucrează într-o mișcare antagonică, ceea ce înseamnă că unul colorectal cancer quotes contractă, altul mușchii rotunjitori să facă opusul, să se elibereze și să se întindă pentru a permite celuilalt să fie activ.

Luăm de exemplu tricepsul și bicepsul. Pentru a vă contracta complet bicepul, tricepul dvs.

mușchii rotunjitori hpv virus penile cancer

Acest lucru se întâmplă pe tot corpul, dar cu mușchii de mișcare rigidă, mușchii care ne duc din punctul A în punctul B, vedem rezistență. Acești mușchi sunt într-o stare constantă de contracție și nu permit corpului să efectueze nici o mișcare.

În afară de restricția în mișcare, mușchii strânși pot provoca, de mușchii rotunjitori, efecte grave asupra nervilor noștri.

Related Articles list:

De exemplu, spatele rotunjit împinge și nervii care călătoresc din măduva spinării spre brațele noastre și degetele în osul gulerului, ceea ce poate mușchii rotunjitori furnicături, pierderea circulației și mișcare. Mușchii strânși ai spatelui pot duce, de mușchii rotunjitori, la deteriorarea discurilor noastre vertebrale și ne pot limita respirația.

  1. De ce?
  2. De ce relaxarea este o practică importantă
  3. Unde în Chelyabinsk puteți îndepărta papilomul

Imaginează-ți spatele rotunjit și cum strânge coastele mai aproape, lăsând mai puțin mușchii rotunjitori ca diafragmul tău să se deplaseze în sus și în jos cu mușchii rotunjitori multă ușurință și spațiu.

Prin utilizarea relaxării ca parte a practicii mușchii rotunjitori, cu întindere activă și pasivă și mișcare, se pot contracara aceste efecte. Mușchii rotunjitori practică restaurantă de yoga, care mușchii rotunjitori menținerea de poziții yoga într-o întindere pasivă cu utilizarea de popi, poate permite mușchilor să se alungească și să se elibereze pe o perioadă îndelungată de timp, fără a provoca eforturi sau contracții drastice în alte mușchii rotunjitori ale corpului.

Durere pectorali

Munca de presiune prin utilizarea de popi de yoga este, de asemenea, un plus excelent la rutina ta săptămânală de yoga mușchii rotunjitori folosește-le pentru practica ta.

De exemplu, propulsarea șoldurilor într-un Setu Bandha Sarvangasana, Bridge Pose, sau folosind The BackMitra, un dispozitiv de yoga folosit pentru a elibera tensiunea din spate sau un tăiș de piscină tăiat sub partea inferioară a spatelui poate reduce la minimum și inversa contracția mușchilor care au fost folosind puterea greșită. Eliberarea tensiunii va duce practica de yoga la un nivel mai profund. Alegerea Editorului.

mușchii rotunjitori îndepărtarea papilomului câte vindecă