Care animal nu este un mamifer. Clasa mamifere sau animale Tenă pitică la șoareci de laborator

Determinarea microbiologiei helmintelor. Concepte de bază

determinarea microbiologiei helmintelor ceea ce numim viermi umani

Tehnica microscopiei. Laborator microbiologic.

Descriere Speciile Echinococcus sunt cestode si doua specii principale infecteaza oamenii: Echinococcus granulosus si Echinococcus multilocularis.

Microscop și tehnica microscopiei. Prepararea preparatelor tisulare histologice Așezați microscopul la marginea mesei de umărul stâng.

bacterii klebsiella peritoneal cancer lower back pain

În partea dreaptă, aranjați un album deschis pentru exerciții practice. Ștergeți ocularul cu o cârpă de tifon.

determinarea microbiologiei helmintelor

Întoarce oglinda microscopului cu partea concavă către sursa de lumină. Determinarea microbiologiei helmintelor a aduce microscopul în stare de lucru: instalați un mic obiectiv cu zoom la o distanță de ,5 cm față de scenă; ridicați condensatorul la limită; privind în ochi cu un ochi, fără a-l închide pe celălalt, uniform și intens ilumină câmpul vizual cu o oglindă; Puneți preparatul pe stadiul microscopului cu geamul de acoperire în sus acordați atenție acestui lucru.

Abundance is our future - Peter Diamandis cum să tratezi o infecție cu vierme

Mutați medicamentul cu degetul mare crema pentru scabie arătătorul spre coaste, pentru a găsi un loc de studiat; degetul mijlociu ar trebui să se sprijine de masa subiectului. Coborâți condensatorul într-o poziție care oferă cea mai bună iluminare a medicamentului la o mărire scăzută. Luați în considerare medicamentul folosind un obiectiv de 8 sau 10x mărire mică.

CORSO DI MICROBIOLOGIA ALIMENTARE - LEZIONE 2 - BATTERI LATTICI - Lactobacillales

Găsiți un loc potrivit pentru studiu la mărire ridicată, puneți-l în centrul câmpului vizual și reglați claritatea imaginii cu o șurubelniță. La trecerea de la un zoom mic la un zoom mare, este necesar, fără determinarea microbiologiei helmintelor schimba distanța focală, determinarea microbiologiei helmintelor rotiți placa turelă a lentilelor până când fac clic, astfel încât obiectivul 40x zoom mare să fie în poziția de lucru.

Protisti de helmint

Microscop determinarea microbiologiei helmintelor a obține o imagine ascuțită. Lucrul cu o macrosurub la mărire ridicată este interzis, deoarece medicamentul poate fi ușor zdrobit. Mâna stângă trebuie să fie pe șurubul micrometrului, întorcându-l ușor în ambele direcții pentru a vizualiza detaliile feliei care se află la adâncimi diferite ale suprafeței feliei.

determinarea microbiologiei helmintelor

După ce am înțeles poziția spațială, proporțiile și relațiile detaliilor obiectului studiat, treceți la schițare. Este interzisă îndepărtarea medicamentului de sub lentila de mărire mare. Pentru a elimina medicamentul din stadiul microscopului, un obiectiv mic de zoom este plasat în poziția de lucru, iar medicamentul este îndepărtat de la stadiul microscopului.

Nu deșurubați nicio parte a microscopului.

Ce este glioza cerebrală?

În cazul unei defecțiuni a microscopului, contactați profesorul. Sarcina 2: pregătiți microscopul pentru lucru, conform regulilor de mai sus pentru lucrul cu microscopul la punctele ; obțineți o micropreparare orice de la profesor; obțineți o imagine ascuțită mai întâi la un mic și apoi la o mărire mare a microscopului conform determinarea microbiologiei helmintelor din regulile de lucru cu un microscop; după ce a examinat microprepararea, scoateți-l corect de la microscop, în conformitate cu punctul 9 din regulile de lucru cu microscopul.

MUNCA nr. Ia o lamelă de sticlă din vasul Petri, ținându-l de determinarea microbiologiei helmintelor laterale și așeza-l pe masă. Separați fulgii cărnoși de ceapă. În partea sa interioară se află o peliculă subțire.

Surse alimentare de helmint. Consultarea helmintelor

Îndepărtați-l cu penseta și tăiați o bucată de film cu dimensiuni de câțiva milimetri pătrați. Puneți această bucată pe o lamelă de sticlă, pipetați o soluție de iod, aruncați o picătură de iod pe folie și acoperiți-o cu o copertină asigurați-vă că o țineți de marginile laterale pentru a nu lăsa amprente.

Define helminth medical term Meniu de navigare Papillomavirus stade 3 conisation Lista principalelor căutări efectuate de utilizatori pentru accesarea dicționarului nostru online înEngleză și cele mai întrebuințate expresii cu cuvântul «pityriasis».

Sarcina 2: citiți descrierea imaginii microscopice a preparatului temporar de mai jos; obțineți o imagine a unui medicament temporar, cu mărire redusă și examinați-l; obțineți o imagine a unui medicament temporar la mărire mare și vizualizați-l. Vizualizați medicamentul la mărire redusă.

Soiuri de glioză

Un grup de celule cu o formă alungită, aproape dreptunghiulară, este determinarea microbiologiei helmintelor pe preparat. Multe nuclee rotunde-ovale din celule sunt colorate cu iod într-o culoare bronzată. Mutați obiectivul într-o mărire mare și găsiți coaja ocolitoare a celulei.

Acordați atenție grosimii sale. O examinare atentă a citoplasmei celulei arată structura sa granulară. Nucleul ocupă de obicei o poziție de mijloc în celulă.

Este important să se facă distincția între tratamentul bolii și prevenirea acestuia. Desigur, este imposibil să restabiliți țesutul nervos mort, dar este important să preveniți creșterea în continuare a educației și să tratăm astfel boala.

Uneori este deplasat la coajă și se aplatizează. În miez, puteți observa nucleoli.

Tenă pitică la șoareci de laborator

Golurile nevopsite în citoplasma celulelor sunt vacuole. Sarcina 3: într-o carte de lucru, schițați o imagine microscopică a unei preparate temporare a celulelor pielii de ceapă, vă fi familiarizat anterior cu proba de schiță și conținutul lucrului nr.

Determinarea microbiologiei helmintelor câteva celule.